Alışveriş Merkezi KiralamaAlışveriş Merkezi YönetimiVarlık YönetimiDanışmanlıkKiracı TemsilciliğiPazarlama ve Lansman YönetimiAVM Potansiyel Analizi
- Kira ve diğer gelirler üzerinde projeksiyonlar yapılarak olası senaryoların sunulması, lokasyon, konsept ve diğer hedefler doğrultusunda birim kira rakamlarının ve esnekliklerinin belirlenmesi ve devam kira politikasının oluşturulması.
- Ana kiracılar ile ilgili stratejinin oluşturulması ve ön görüşlerin alınması.
- Proje tanıtım kitinin içeriğinin hazırlanması için brief oluşturulması ve projenin basına ve ilgililere tanıtılması için gerekli lansman ve PR çalışmalarını yürütmek.
- Oluşturulan kiralama stratejisine ve takvimine uygun olarak kiralama planının yapılması.
- Kira sözleşmesi ve setinin hazırlanması ve gözden geçirilmesi (kira sözleşmesi, işletme yönetmeliği, dekorasyon teknik şartnamesi vb).
- Alışveriş merkezinin konumu, konsepti ve hedef kitlesine uygun sektör ve markaların belirlenmesi.
- Sektörlerin birbirleriyle etkileşimi ve alışveriş merkezi mimari yapısına uygun olarak sektör yerleşimlerinin belirlenmesi.
- Operasyon harcaması ve genel gider politikasının belirlenmesi ve sözleşmelere uygulanması.
- Alışveriş merkezi genel konsepti ve hedef kitlesine uygun kiracılarla temasa geçilmesi, kiralama yapılması.
- Yeniden kiralama ve konsept değişikliği.
- Genel yönetim
- Genel ve departman bütçelerinin oluşturulması.
- İşletme yönetmeliğinin uygulanması ve işletme yönerge veya talimatlarında öngörülecek değişikliklerin düzenlenmesi ve denetlenmesi.
- Konularında uzman temizlik, güvenlik ve teknik alt yüklenicilerinin yönetilmesi, yönlendirilmesi ve denetimi.
- Kiracı yönetimi.
- Pazarlama ve reklam faaliyetleri yönetimi.
- Finansal raporlama ve mali yönetim ve tahsilat hizmetleri.
- Genel gider yönetimi.
- Taşeron yönetimi.
- Personel ve teknik bakım yönetimi.
- Alışveriş merkezinin yönetim kadrosunun oluşturulması.
- Reklam ve Halkla İlişkiler ajansları ile tüm çalışmaların koordinasyonun sağlanması.
- Konularında uzman temizlik, güvenlik ve teknik alt yüklenicilerin belirlenmesi ve yatırımcının da onayını alarak sözleşmelerinin yatırımcının yasal temsilcileri ile koordine edilmesi.
Alışveriş Merkezi portfölyonuzun değerini arttırmak amacıyla gereken yol planını hazırlamak ve stratejik adımları atmak suretiyle maksimum sermaye dönüşü saglamak.
- Projenin lokasyon ve konsept kapsamında irdelenmesi.
- Proje layoutlarının incelenmesi ve sektör ve marka mixi açısından önerilerin getirilmesi, ulusal ve uluslararası markaların standartlarını göz önünde bulundurarak, operasyonel anlamda işlevsel olabilmesi için mevcut mimari tasarımın gözden geçirilmesi.
- Konsept, vizyon ve hedef kitlenin belirlenmesi.
- Uygun alışveriş merkezi tipinin tespiti.
- Mevcut proje var ise değişiklik önerilerinin hazırlanması veya yeni proje için ticari merkez tipine uygun brief oluşturulması.
- Mimari ve inşai gruplarla görüş alışverişi yapılması; Kiralama faaliyetlerinin başlamasından önce, projede kiralama ve işletmesel açıdan gerekli olabilecek unsurlar ve değişikliklerin paylaşımı.
- Elektrik, mekanik ve mimari disiplinlerle konsept-design ve alışveriş merkezi yönetimi arasında koordinasyonu düzenli sağlanması; Kiracıların alışveriş merkezindeki lokasyonlarına yerleşimini sağlamak ve tüm pilotaj hizmetlerinin verilmesi.
- AVM kiracısı adayları markalara uygun AVM lokasyonu.
- AVM Hedef Kitlesi.
- Mağaza Karması.
- Marka Sinerjisi konularında danışmanlık verilmesi.
- Markaların özellikle AVM lerdeki yayılma ve büyüme stratejilerine yön verilmesi.
- Kira sözleşmeleri görüşmelerinin yapılması.
- Alışveriş merkezinin yönetim esaslarına uygun organizasyon şemasının oluşturulması.
- Alışveriş merkezi marka stratejisi, konsept, logo, kurumsal kimlik çalışmalarının ilgili ajanslarla koordine edilmesi.
- Tanıtım ve pazarlamaya yönelik tüm çalışmaların koordine edilmesi.
- İstatistiksel analiz. (demografik, ekonomik, sosyo-ekonomik)
- İlgili şehrin perakende yapısının analizi.
- Gayrimenkul pazar analizi.
- Rekabet ve SWOT analizi.
- Perakende talep analizi.
- Proje alanı analizi ve öneriler.