- Genel yönetim
- Genel ve departman bütçelerinin oluşturulması.
- İşletme yönetmeliğinin uygulanması ve işletme yönerge veya talimatlarında öngörülecek değişikliklerin düzenlenmesi ve denetlenmesi.
- Konularında uzman temizlik, güvenlik ve teknik alt yüklenicilerinin yönetilmesi, yönlendirilmesi ve denetimi.
- Kiracı yönetimi.
- Pazarlama ve reklam faaliyetleri yönetimi.
- Finansal raporlama ve mali yönetim ve tahsilat hizmetleri.
- Genel gider yönetimi.
- Taşeron yönetimi.
- Personel ve teknik bakım yönetimi.
- Alışveriş merkezinin yönetim kadrosunun oluşturulması.
- Reklam ve Halkla İlişkiler ajansları ile tüm çalışmaların koordinasyonun sağlanması.
- Konularında uzman temizlik, güvenlik ve teknik alt yüklenicilerin belirlenmesi ve yatırımcının da onayını alarak sözleşmelerinin yatırımcının yasal temsilcileri ile koordine edilmesi.