Alışveriş Merkezi Yönetimi

  • Genel yönetim
    • Genel ve departman bütçelerinin oluşturulması.
    • İşletme yönetmeliğinin uygulanması ve işletme yönerge veya talimatlarında öngörülecek değişikliklerin düzenlenmesi ve denetlenmesi.
    • Konularında uzman temizlik, güvenlik ve teknik alt yüklenicilerinin yönetilmesi, yönlendirilmesi ve denetimi.
  • Kiracı yönetimi.
  • Pazarlama ve reklam faaliyetleri yönetimi.
  • Finansal raporlama ve mali yönetim ve tahsilat hizmetleri.
  • Genel gider yönetimi.
  • Taşeron yönetimi.
  • Personel ve teknik bakım yönetimi.
  • Alışveriş merkezinin yönetim kadrosunun oluşturulması.
  • Reklam ve Halkla İlişkiler ajansları ile tüm çalışmaların koordinasyonun sağlanması.
  • Konularında uzman temizlik, güvenlik ve teknik alt yüklenicilerin belirlenmesi ve yatırımcının da onayını alarak sözleşmelerinin yatırımcının yasal temsilcileri ile koordine edilmesi.