- Kira ve diğer gelirler üzerinde projeksiyonlar yapılarak olası senaryoların sunulması, lokasyon, konsept ve diğer hedefler doğrultusunda birim kira rakamlarının ve esnekliklerinin belirlenmesi ve devam kira politikasının oluşturulması.
- Ana kiracılar ile ilgili stratejinin oluşturulması ve ön görüşlerin alınması.
- Proje tanıtım kitinin içeriğinin hazırlanması için brief oluşturulması ve projenin basına ve ilgililere tanıtılması için gerekli lansman ve PR çalışmalarını yürütmek.
- Oluşturulan kiralama stratejisine ve takvimine uygun olarak kiralama planının yapılması.
- Kira sözleşmesi ve setinin hazırlanması ve gözden geçirilmesi (kira sözleşmesi, işletme yönetmeliği, dekorasyon teknik şartnamesi vb).
- Alışveriş merkezinin konumu, konsepti ve hedef kitlesine uygun sektör ve markaların belirlenmesi.
- Sektörlerin birbirleriyle etkileşimi ve alışveriş merkezi mimari yapısına uygun olarak sektör yerleşimlerinin belirlenmesi.
- Operasyon harcaması ve genel gider politikasının belirlenmesi ve sözleşmelere uygulanması.
- Alışveriş merkezi genel konsepti ve hedef kitlesine uygun kiracılarla temasa geçilmesi, kiralama yapılması.
- Yeniden kiralama ve konsept değişikliği.