ALIŞVERİŞ MERKEZİ KİRALAMA

Avm Kiralama

    • Kira ve diğer gelirler üzerinde projeksiyonlar yapılarak olası senaryoların sunulması, lokasyon, konsept ve diğer hedefler doğrultusunda birim kira rakamlarının ve esnekliklerinin belirlenmesi ve devam kira politikasının oluşturulması.
    • Ana kiracılar ile ilgili stratejinin oluşturulması ve ön görüşlerin alınması.
    • Proje tanıtım kitinin içeriğinin hazırlanması için brief oluşturulması ve projenin basına ve ilgililere tanıtılması için gerekli lansman ve PR çalışmalarını yürütmek.
    • Oluşturulan kiralama stratejisine ve takvimine uygun olarak kiralama planının yapılması.
    • Kira sözleşmesi ve setinin hazırlanması ve gözden geçirilmesi (kira sözleşmesi, işletme yönetmeliği, dekorasyon teknik şartnamesi vb).
    • Alışveriş merkezinin konumu, konsepti ve hedef kitlesine uygun sektör ve markaların belirlenmesi.
    • Sektörlerin birbirleriyle etkileşimi ve alışveriş merkezi mimari yapısına uygun olarak sektör yerleşimlerinin belirlenmesi.
    • Operasyon harcaması ve genel gider politikasının belirlenmesi ve sözleşmelere uygulanması.
    • Alışveriş merkezi genel konsepti ve hedef kitlesine uygun kiracılarla temasa geçilmesi, kiralama yapılması.
    • Yeniden kiralama ve konsept değişikliği.

Avm Kiralama

BROŞÜR
PROJELERİMİZ

Mallexpert © Copyright 2015 MallExpert